środa, 20 czerwca 2012

Małe zakupy.

Dzisiaj krótki pościk o moich ostatnich- przedwczorajszych zakupach. Nie ma tego dużo, naprawdę :D
1. Dwufazowy płyn do demakijażu oczu. Kiedyś ulubiony, potem szukałam czegoś w zastępstwie, obecnie kończę płyn micelarny z Bourjois (którego szczerze nie znoszę, nie daje sobie rady z moim makijażem ! :< ), więc pora wrócić do Nivei :)

2. Pianka do golenia o zapachu brzoskwini. W sumie, to nie wiem, czemu ją kupiłam. Coś mnie naszło, a że droga nie była.. :D

3. Korektor lakieru do paznokci Sensique. Kolejny zakup "niewiadomo po co". Ah te gazetki z Natury.. Kuszą, kuszą, a potem Jethra kupuje xD.

4. Baza pod cienie z Essence. Chciałam wypróbować, to mam, pewnie niedługo pojawi się recenzja :)

5. Szminka, która nie załapała się na pierwsze zdjęcie :) Sensique Satin Touch. Mocny kolor cegły :D, ładnie wygląda na ustach i jest dość trwały.

Tyle z zakupów, jeszcze tylko mój dzisiejszy makijaż na ten jakże deszczowy dzień. Delikatny, bez szaleństw.

To zdjęcie chyba jako jedyne "w miarę" pokazuje makijaż. Światło złe, pogoda do kitu, wybaczcie :)
Twarz: podkład rozświetlająco-nawilżający Avon (Ivory),
korektor Miss Sporty so clear kolor 01,
puder prasowany matujący Sensique kolor 01,
Oczy: baza pod cienie Essence,
Sleek Ultra Matts v2 Darks kolory Pillow Talk i Fern,
kredka SuperShock czarna Avon,
tusz Phenomenal Lashes Bell,
Usta: pomadka Sensique kolor 225.

:)


3 komentarze: