wtorek, 19 czerwca 2012

Ulubiony lakier?

Dziś kilka słów o moim numerze 1 wśród lakierów.
Mowa tu oczywiście o lakierze z Avonu, z serii Speed Dry +.
Klasyczna buteleczka, która mieści w sobie 12 ml lakieru o pięknym kolorze czerwonego wina. Jest to moja druga buteleczka już i jak widać zużycie też już całkiem przyzwoite. :)
Mój ulubiony lakier od pierwszej buteleczki ! Nakładam jedną warstwę, kiedy skończę malować całą rękę, mogę już pomalować drugą warstwę, nie martwiąc się, że pierwsza jeszcze nie wyschła. Lakier schnie szybko, utrzymuje się na paznokciach długo, bez żadnych odprysków, a do tego ma piękny kolor. Czego chcieć więcej?
Ano może niższej ceny, ale Avonowe promocje są wiecznie :D.

Na moich paznokciach:

Red Wine moim hitem ! :)

2 komentarze:

  1. Mam ten lakier, jest obłędnie piękny, bardzo elegancki, ale są momenty, że jego aplikacja, to dla mnie męczarnia ;) Rozlewa się skubaniec po skórkach, a pod koniec malowania paznokci zaczyna się ciągnąć :/ Nie jest stary i nie zużyłam go wcale dużo, może jakąś 1/4 buteleczki... I tak go lubię ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda tylko, że inne kolory z tej serii są, no.. średniej jakości :D

      Usuń