środa, 29 sierpnia 2012

Makijaż ze Sleekiem- PPQ Me, myself & eye

Dzisiaj makijaż - jak tytuł wskazuje - przy użyciu paletki Sleeka, PPQ Me, myself & eye :)
Bez szaleństw, trzy kolorki, ale mi się podoba :) (jeszcze mokre włosy, wybaczcie :D)
 Użyłam cieni Barry White, Salt'n'Peppermint i Blue Monday :)
Swatche:
górny rząd: Barry White, Black Box, Salt'n'Peppermint, Simply Red, Pink Beret, Primal Green
dół: Fade to Grey, Blue Monday, Supernova, Chris de Burgundy, Lilac Allen, Golden Silvers
 A tu cała paletka i zaznaczone cienie, których użyłam :)

Trzymajcie się,
Jethra.

5 komentarzy:

  1. Pasuje Ci do koloru oczu taki makijaż :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ochotkę kupić sobie jakąś paletkę ze Sleeka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam własnie tą- można stworzyć zarówno delikatne makijaże jak i bardziej kolorowe, ale ciągle w granicach rozsądku :D :)

      Usuń
  3. fajny makijaż, taki rockowy z pazurem :)
    ps: kochana wyłącz sobie w ustawieniach weryfikację obrazkową bo to utrudnia trochę komentowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, nawet nie wiedziałam, że jest włączona.. :D Już to ustrojstwo wywalam (:

      Usuń