wtorek, 14 sierpnia 2012

Podsumowanie wyjazdu :)

Co prawda wróciłam w zeszły czwartek, ale dzisiaj dopiero notka :)
Zabrałam ze sobą dwie kosmetyczki- jedną z kosmetykami do makijażu, drugą z całą resztą. A że jechałam do babci, nie musiałam zabierać wszelakich żeli, szamponów etc., więc mała kosmetyczka spokojnie zmieściła się w dużej :D

.. od której zacznę :)
Co zabrałam?
1. Zmiękczający krem do pięt. Chciałam zużyć, ale wydajny jest i wciąż go mam.
2. Krem do rąk i stóp z Sake i ryżem.
3. Mgiełka Kwiat wiśni
4. Mgiełka Miami Party
5. Dezodorant Cien.
6. Bloker.
7. Woda Scientini.
8. Uniwersalny balsam z Avonu
9. Kulka On Duty również Avon.

Wydaje się niewiele. Ale oto kosmetyki, których używałam.

...a bez tych mogłabym się spokojnie obyć.
No, ale wciąż nie tak źle, to tylko 4 rzeczy.
Zupełnie inaczej sytuacja przedstawia się, kiedy spojrzymy na kosmetyki kolorowe :D
Oto co zabrałam:
1. Puder Sensique
2. Korektor Miss Sporty
3. Baza pod cienie Essence
4. Podkład Sensique
5. Lakier Sensique Fantasy Glitter kolor Frozen Berries.
6. Lusterko Sleek
7. Balsam do ust Avon
8. Zalotka
9.Tusz do rzęs Supeshock Maxx
10. Kredka Avon czarna
11. Błyszczyk Avon
12. Szminka Avon Flirt Alert
13. Cień z Essence z serii A new league kolorek 02 Happy Preppy
14. Duo Bell z Biedronki :)
15. Trio Sensique.
16. Jasny cień Avon.
17. Pędzelki. Deni Carte, Essence i jakiś chinolek :)
i zbliżenie na cienie:
U babci byłam w najgorsze upały na początku sierpnia. Poza tym nie miałam zwykle czasu na jakiś mocniejszy makijaż, więc ograniczałam się do:
... czyli cała reszta
...była zbędna :)
Ale cóż, zawsze lepiej mieć za dużo, niż nie mieć wcale :D

A tu jeszcze małe cosie, o które powiększyłam kolekcję podczas wyjazdu:
1. Krem do rąk Sweet Secret Kokos i banan. Uwielbiam ten zapach.
2. Woda Citrus Deo, fajny cytrynowy zapach :)
3. Dwa lakiery z kolekcji Essence Ready for boarding, kolorki 04 Via Armail i 01 Sending you kisses.
4. Krem BB z Garniera w kolorze 02 Light. Dostałam, nie kupiłam. Kolorek i tak trochę za ciemny. No, ale cóż przygarnęłam..

I to tyle jeśli chodzi o kosmetyki wyjazdu (:
Trzymajcie się,
Jethra.



7 komentarzy:

  1. spory zestaw :)
    ---------------------
    zapraszam na mojego bloga,
    dodałam do obserwowanych, liczę na to samo :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy ten krem zmiększający do stóp jest ok?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szału z nim nie ma. Pięt nie zmiękcza, delikatnie nawilża i tyle z tego jest. Chcę zużyć tą resztkę, którą jeszcze mam, ale nie kupię go ponownie (:

      Usuń
  3. U mnie się sprawdził ten BB Cream. To znaczy miałam próbkę, która wystarczyła na 4 razy (!!!). Tutaj link i recenzja : http://swiatcataliny.blogspot.com/2012/07/mini-garnier-bb-cream.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też niestety się nie sprawdza :C przede wszystkim jest za ciemny no i nic nie robi praktycznie. :C

      Usuń