piątek, 17 sierpnia 2012

Takie tam.. znowu wydane pieniądze.

Wczoraj przyszła paczuszka z moim zamówieniem z drogerii Cocolita. Zamówiłam dwie paletki Sleeka..
Jedna ze starszych paletek, którą chciałam mieć i kupiłabym ją tak czy siak, mianowicie PPQ Me, myself & eye, przecudoo :3. A druga Snapshots, a no bo.. no bo tak :D Nie mam ani Curacao, ani Monaco, więc Snapshots mi wystarczy :D.
Ale ! Koniec z paletkami Sleeka, mam wszystkie pięć, które chciałam mieć (no, chyba że jeszcze Oh so special..)  i nie kupię już żadnej (no, chyba że wyjdzie jeszcze jakaś przecudna, którą będę musiała mieć :D)

No, wracając.
PPQ
 
Swatche niedługo dodam, bo chwilowo umarł mi aparat :(

Snapshots
 
Obie piękne piękne piękne ! Zakochałam się w nich (: 

..ale 5 paletek wystarczy.

A w gratisie makijaż zrobiony wczoraj, przy pomocy paletki Sleek Glory, kolorki Victoria, Picadilly, Platform i Jubille :)
upodobałam sobie moją flagę za tło ^^

Trzymajcie się,
Jethra.

6 komentarzy:

  1. Czekam na makijaże tymi paletkami.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam oh so special i teraz planuję zamówić au naturel :D

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze wydane pieniądze! :D a z tego serum Eveline to miałam tylko to 4D, ale chyba lepsze jest od 3D, w końcu liczba wyżej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie cudowne kolorki cieni! :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń